ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی در ایران

به اهداف خود نزدیک تر شوید

ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی در ایران

به اهداف خود نزدیک تر شوید

ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی در ایران

چاپ پیکسل | چاپ پرچم | چاپ تیشرت | چاپ بنر | چاپ روی لیوان | بج سینه | تندیس | اتیکت سینه | طراحی سایت | طراحی گرافیک

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بج سینه

 

بج سینه که به آن نشان سینه و یا گل سینه نیز می گویند از جمله نشانه های سازمانی فردی بوده که معمولا متشکل از نماد ، لگو و یا شعار خاصی است که مرتبط با سازمان و یا موضوع مربوطه است .بج سینه بوسیله یک سوزن و گیره به لباس و یا کت متصل می گردد از این رو به آن بج کت نیز می گویند.

اتصال بج سینه فلزی از نوع سوزنی می باشد که بر روی سطوح پارچه ای مانند کت به راحتی قابل نصب می باشد.

 

بج سینه بسته به نوع متریال مصرفی و فرایند ساخت دارای انواع مختلفی است.

بج سینه فلزی :

بج سینه فلزی پرطرفدارترین نوع نشان سینه بوده که از فلز برنج ساخته می شود. این نوع از بج به دلخواه مشتری با آبکاری طلایی ، نقره ای و یا مسی پوشش داده شده که می تواند پوشش کریستالی را نیز جهت جلوه زیباتر به همراه داشته باشد.

اتصال بج سینه فلزی از نوع سوزنی می باشد.

بج سینه پلاستیکی یا مولتی استایل :

در مواقعی که زمان اهمیت بیشتری داشته باشد و نیز بتوان قیمت بج سینه را اهش داد ، بج سینه پلاستیکی یا مولتی استایل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. فراین ساخت با استفاده از برش پلکسی و حد طرح مد نظر روی سطح انجام خواهد گرفت و اتصال آن نیز از نوع مگنتی خواهد بود.

بج سینه چاپی:

بج سینه چاپ برای مواقعی که طرح یا لوگو به دلیل جزئیات زیاد قابل پیاده سازی نباشد بسیار گزینه مناسبی است . اتصال آن نیز از نوع مگنت است.

------------------------------------

نام دیگر آن نیز بج کت بوده که دلیل نامگذاری عامیانه آن اتصال بیشتر آن به کت می باشد.

جهت سفارش می توانید با مراجعه به سایت ما علاوه بر مشاهده قیمت ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس برقرار نمایید.

 
  • ۰
  • ۰

چاپ پیکسل

چاپ پیکسل از جمله ابزار تبلیغاتی بوده که به دلیل زمان اندک آماده سازی آن و نیز اینکه قیمت چاپ پیکسل نسبت به اقلام تبلیغاتی مشابه آن کمتر هست طرفداران زیادی را داراست.

البته صرفا پیکسل تبلیغاتی جایگاه اصلی آن نبوده و چاپ پیکسل در بسیاری از موارد جنبه یک هدیه ، ساخت کلکسیون و یا یک هویت سازمانی مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ پیکسل ارزان و به صرفه بوده و همانطور که گفته شد زمان زیادی نیز صرف آن نمی شود . پیکسل خام از جمله مواد اولیه اصلی چاپ پیکسل بوده که می تواند پیکسل خام ایرانی و یا پیکسل خام چینی باشد که کیفیت در آنها در نهایت باعث کیفیت بالای کار نهایی خواهد شد.

پیکسل تبلیغاتی در سایز های متنوع 58 میلی متر ، 50 میلیمتر ، 44 میلیمتر ، 32 میلی متر و 25 میلیمتر بوده که در انواع پیکسل سوزنی ، پیکسل مگنتی و یا پیکسل جا کلیدی عرضه می گردد.

پیکسل سوزنی :

این نوع از پیکسل دارای اتصالی سوزنی بوده که عموما برای اتصال به پوشاک و یا سطوح پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. پیکسل سوزنی محبوب ترین نوع از خدمات چاپ پیکسل می باشد.

قیمت چاپ پیکسل سنجاقی

 

 
 
قطر حداقل ۱۰ عدد از ۱۱ عدد تا ۵۰ عدد از ۶۱ عدد تا ۱۰۰ عدد از ۱۰۱ عدد تا ۵۰۰ عدد از ۵۰۱ عدد تا ۱۰۰۰ عدد از ۱۰۰۱ تا ۵۰۰۰ ۵۰۰۰ به بالا
قطر ۵۸ میلی متر ۳,۵۰۰ ۲,۸۰۰ ۱,۹۵۰ ۱,۶۵۰ ۱,۴۵۰ ۱,۳۵۰ توافقی
قطر ۵۰ میلی متر ۳,۵۰۰ ۲,۵۰۰ ۱,۸۵۰ ۱,۵۵۰ ۱,۳۵۰ ۱,۲۵۰ توافقی
قطر ۴۴ میلی متر ۳,۵۰۰ ۲,۵۰۰ ۱,۷۵۰ ۱,۴۵۰ ۱,۲۵۰ ۱,۱۵۰ توافقی
قطر ۳۲ میلی متر ۳,۵۰۰ ۲,۵۰۰ ۱,۷۰۰ ۱,۳۰۰ ۱,۱۷۵ ۱,۱۲۵ توافقی
قطر ۲۵ میلی متر ۳,۳۰۰ ۲,۱۰۰ ۱,۶۰۰ ۱,۲۰۰ ۱,۱۰۰ ۱۰۷۵ توافقی

پیکسل مگنتی : 

پیکسل مگنتی از لحاظ ظاهر و فرایند چاپ مشابه پیکسل سوزنی می باشد و تنها تفاوت آن در نوع اتصال آهن ربایی آن می باشد. این نوع از پیکسل برای اتصال به سطوح فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت چاپ پیکسل مگنت

 
قطر حداقل ۱۰ عدد از ۱۱ عدد تا ۵۰ عدد از ۳۱ عدد تا ۱۰۰ عدد از ۱۰۱ عدد تا ۵۰۰ عدد از ۵۰۱ عدد تا ۱۰۰۰ عدد از ۱۰۰۱ تا ۵۰۰۰ ۵۰۰۰ به بالا
قطر ۵۸ میلی متر ۵,۰۰۰ ۴,۰۰۰ ۳,۰۰۰ ۲,۵۰۰ ۲,۲۰۰ ۱,۹۵۰ توافقی
قطر ۴۴ میلی متر ۵,۰۰۰ ۴,۰۰۰ ۲,۸۰۰ ۲,۳۰۰ ۲,۰۰۰ ۱,۷۵۰ توافقی
قطر ۳۲ میلی متر ۴,۵۰۰ ۳,۶۰۰ ۲,۶۵۰ ۲,۲۰۰ ۱,۶۵۰ ۱,۳۵۰ توافقی

پیکسل جا کلیدی :

پیکسل جا کلیدی علاوه بر جنبه تبلیغاتی دارای جنبه کاربردی نیز بوده که جهت تبلیغات و یا هدیه گزینه مناسبی می باشد. چاپ پیکسل جا کلیدی نیز طرفداران خاص خود را داراست.

قیمت چاپ پیکسل جاکلیدی

 
قطر حداقل ۱۰ عدد از ۱۱ عدد تا ۵۰ عدد از ۳۱ عدد تا ۱۰۰ عدد از ۱۰۱ عدد تا ۵۰۰ عدد از ۱۰۱ عدد تا ۱۰۰۰ عدد از ۱۰۰۱ تا ۵۰۰۰ ۵۰۰۰ به بالا
قطر ۴۴ میلی متر ۴,۰۰۰ ۳,۶۵۰ ۳,۲۰۰ ۲,۳۵۰ ۱,۸۵۰ ۱,۴۵۰ توافقی

مدت زمان انجام سفارشات بسته به تعداد بین 1 تا 4 روز کاری بوده که پس از انجام مراحل ساخت و چاپ به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاهده قیمت چاپ پیکسل و یا قیمت پیکسل خام با مراجعه به سایت ما اطلاعات لازم را کسب نمایید.