ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی در ایران

به اهداف خود نزدیک تر شوید

ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی در ایران

به اهداف خود نزدیک تر شوید

ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی در ایران

چاپ پیکسل | چاپ پرچم | چاپ تیشرت | چاپ بنر | چاپ روی لیوان | بج سینه | تندیس | اتیکت سینه | طراحی سایت | طراحی گرافیک

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اهمیت پرچم از گذشته

تاریخچه استفاده از پرچم قدمتی چندین هزار ساله دارد و همواره اقوام مختلف از مردم که به صورت قبیله ای و قومی زندگی می کردند برای نمایش تمایز خود و یا معرفی خود به دیگران از درفش یا پرچم استفاده می نموده اند .

امروزه نیز با گذشت هزاران سال پرچم همچنان دارای جایگاه ویژه ای در میان اقوام و ملل مختلف بوده و در سال های اخیر نیز با حضور نماد و نشانه و مفهوم برندین به معنی وسیع تر دارای استفاده های تبلیغاتی و معرفی هویت بصری بوده است.

تولید پرچم

تولید پرچم دارای مراحل مختلفی است که فاکتورها و زمینه های متنوعی در کیفیت نهایی آن دخیل خواهند بود. از جمله فاکتورهای مهم در این فرایند ابزارها و مواد اولیه ای بوده که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد. 

بعد از این مورد فرایند چاپ پرچم است که با ایجاد نقش مربوطه بر روی پارچه در واقع به آن هویت می دهد. چاپ پرچم می تواند از طریق نمایش لوگو روی پارچه و انقال با چاپ سابلی انجام شود و یا در صورت لزوم از چاپ سیل استفاده گردد که البته هر کدام دارای موارد مختلفی استفاده است.

کاربرد چاپ پرچم

پرچم ها همانطور که گفته شد در فرایند مختلفی به تولید می رسند . یکی از موارد چاپ سابلیمیشن بوده که عموما برای انواع اداری و رسمی مورد استفاده قرار می گیرد . مورد بعدی چاپ سیلک بوده که در آن نیز برای ایجاد نقوش برای استفاده پرچم های مذهبی انجام می پذیرد.

البته  چاپ پرچم به صورت گلدوزی بوده که امروزه با توجه به پیشرفت های حاصل شده در صنعت چاپ کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پرچم

پرچم رومیزی :

نوع کوچکی از پرچم بوده که روی میزهای اداری و یا در جلسات مورد استفاده قرار میگیرد دارای ابعاد 20 در 30 سانتی متری بوده و در آن از پایه سنگی و یا فلزی استیل استفاده می شود.

پرچم تشریفات

نوع بزرگ تر و سازمانی بوده که در اتاق های سازمان ها و ارگان ها و یا در جاسات و همایش های رسمی مورد استفاده قرار می گیرد . پارچه استفاده شده در آن از نوع سایتن مات یا براق بوده و فرایند های چاپ مختلفی را دارا می باشد.

  • محمد دلفانی
  • ۰
  • ۰

ساک دستی پارچه ای و تبلیغات

در دنیای تبلیغات و معرفی برند از راهی که بتواند در قالب یک ابزار کاربردی معرف شما باشد مفید بوده و بازخورد مناسبی را از مخاطب دریافت خواهد شد. در این بین محصولات متنوع تبلیغاتی بسیار زیادی وجود دارد و روز به روز نیز راهکارهای نوین و خلاقانه ای نیز در این مورد کشف می شود.

شرکت تبلیغاتی و مراکز دیگری که در این زمینه مشغول به کار می باشند همواره در تلاشند تا بتوانند بهترین خدمات و با کیفیت ترین آنها را به مشتریان خود ارائه دهند. بسته بندی محصولات اگرچه نیازمند داشتن خصوصیاتی برای محافظت از محصول است اما اگر کمی روی ظرافت های دیگر آن نیز کار کنیم می توان بهره های دیگری را نیز از ان برد.

ساک دستی پارچه ای یکی از انواع این بسته بندی هاست که توسط شرکت ها و فروشگاههای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. لطافت و کاربردی بودن آن از جمله خصوصیاتی است که نظر مشتریان را به خود جلب می کند.

کیسه پارچه ای سوزنی سه طرف کاست

 

کیسه پارچه ای سوزنی و انواع آن

کیسه پارچه ای تبلیغاتی دارای تنوع زیادی در رنگ و ابعاد مختلف و همچنین گرماژ پارچه به کار رفته در آن می باشد. شما با توجه به نوع محصولاتی که قرار است درون آن قرار گیرند می توانید ابعاد و جنس متفاوتی انتخاب کنید. علاوه بر این کیسه سوزنی دارای تنوع رنگی بسیار جذابی است.

شما می توانید بر اساس الگوی رنگی مورد علاقه و یا سازمانی خود رنگ نزدیک و مشابه را انتخاب کنید تا هارمونی رنگی بسته بندی نیز مطابق با ان چیزی باشد که تمایل شماست. این نکته از اهمیت بالایی بر خوردار است به طوریکه در برخی محصولات تبلیغاتی نیازمند صرف هزینه های زیادی برای چاپ رنگی مطابق با نظر می باشم.

اما ساک دستی تبلیغاتی به این صورت نبوده و تنوع رنگی بالای ان به احتمال زیاد نظر مشتری را جلب خواهد کرد.

 

قیمت کیسه پارچه ای

کیسه پارچه ای ارزان و با کیفیت مطلوب بسیاری از افرادی است که به دنبال این محصول جهت بسته بندی محصولات خود هستند. قیمت کیسه سوزنی بر اساس فاکتورهای مشابه اکثریت محصولات تعیین می شود.

سایزبندی در نظر گرفته شده برای آن و گرماژ 60 یا 90 گرمی مهمترنی بخشی است که قیمت گذاری در این محصول بسته بندی را تعیین می کنید و طبیعی است ابعاد بزرگ تر با جنس محکمتر دارای قیمت بیشتر و عکس آن قیمت کمتری خواهد داشت بنا براین برحسب نیاز می توان بودجه بندی در نظ گرفته شده برای آن را نیز مشخص کرد.

کیسه پارچه ای

سفارش کیسه تبلیغاتی

سفارش کیسه پارچه ای کار سختی نبوده و می توان با شرکت هایی که فروش عمده کیسه پارچه ای و کار چاپ آن را انجام می دهند برای خرید اقدام نمود . عموما مجموعه های فوق نیز کارشناسانی را برای راهنمایی مشتریان خود در نظر گرفته اند تا روال انجام ساده تر شود.

در هنگام سفارش باید دقت نمود که چاپ روی ساک دستی پارچه ای به صورت تک رنگ انجام می شود بنابراین باید طرح خود را در قالب رنگ مشکی با پس زمینه سفید طراحی نمایید تا عملیات چاپ صورت پذیرد.

 

  • محمد دلفانی